به شخصه دلم نمیخواد اگه اتفاق خواسته و یا ناخواسته ای افتاد و مردمزندگی تموم شده م مثل زندگی یه گاو بوده باشهکه فقط میخوره و میخوابه و اخرشم میمیره و یا کشته میشهالان هر جوری حساب میکنم اون تفا hot page...
ما را در سایت hot page دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 3:43